امروز با ما تماس بگیرید : 6134456598+

    0

    سبد خرید

    ساختمانها مدیریت صنعتی را آسانتر می کند.

      آخرین مقالات

      دسته بندی ها

      admin
      2 آگوست 2021
      ساختمانی
      244 بازدید

      عملکردهای جدیدی که برای ریاضیات تجهیزات ساخته می شود زندگی را برای مالکان و مدیران تجهیزات آسان تر می کند. مطمئناً آنها در حال کاهش ضایعات و کاهش هزینه ها هستند ، اما تحول واقعی در افق است که در آن جریانهای پیشرفته داده با هم ترکیب می شوند تا روشهای کاملاً جدیدی برای مدیریت ماشین ها ایجاد کنند.

      تغییرات بزرگی در زمینه ریاضیات تجهیزات ساخت و ساز رخ می دهد. با شروع ادغام دستگاههای ریاضی در خودروها از تولیدکنندگان ، تا استانداردسازی و یکپارچه سازی داده های ریاضی در عملکردهای مختلف تجاری ، آینده ریاضیات هرگز برای مشاغل مبتنی بر ناوگان آنقدر پر از پتانسیل به نظر نمی رسید.

      در انقلاب صنعتی ، بریتانیا جهان را در پیشرفت هایی که تولید انبوه را امکان پذیر می کرد ، هدایت کرد: مبادلات تجاری ، حمل و نقل ، فناوری کارخانه و مهارت های جدید مورد نیاز برای جهان صنعتی جدید.

      یکی دیگر از سخنرانان ، جان موز ، مدیر ارشد تجهیزات سنگین در Waste Management Inc. ، این موضوع را تأیید کرد و به دلیل صرفه جویی در هزینه 17000 دلار برای شرکت هنگام کاهش زمان خالی یک لودر چرخ کاترپیلار 966 اشاره کرد.

      مقالات مرتبط

      3 پاسخ به “ساختمانها مدیریت صنعتی را آسانتر می کند.”

      1. admin گفت:

        ;lophhhhhhhhhhh

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

      اطلاعات تماس

      ساخنه شده توسط تیم تمساح , مشاهده نمونه کار ها و خرید قالب

      تماس با ما

      درباره ما