• English

سبد خرید

موشن گرافیک یا گرافیک موشنی

موشن گرافیک یا گرافیک موشنی
17 تیر 1400
admin-flexy
858

اثر تحسین شده ی سال

نوشته ی دکتر محمدحسین حسین پور

مساله آن جا بغرنج زجرآور و حیاتی شد که انسان اولیه ی غار نشین به دنبال روش کارآمد تری نسبت به سنگ نوشته و یا نقاشی ها و حکاکی های بر روی پوست حیوانات بود، و آنجا نیاز به موشن گرافیست ها مطرح، بحث و تبادل نظر و جدل و نزاع های قبیله ای پیش آمد تا آنجا که تاریخ نویسان جنگ های تروا و جنگ های صلیبی را نشات گرفته از این هرج ومرج ها دانسته اند به جان شریفتان.

متفکران و گرافیست های ایران باستان با نقاشی بر روی کوزه ها و چرخاندن آن را آغازگر چیرگی این سبک و سیاق بر سایر نگاره ها و نوشته ها و حکاکی ها دانسته اند.

خلاصه سرتان را درد نیارورم و بحث های تاریخی را رها کنیم ،هر موشنی گرافیکی نمی باشد و هر گرافیکی موشن نیست و اصول و قواعد دارد که در سسله بحث های مفصلی توضیحات کامل را در کتاب خود نگاشته ام، علل حساب یکصد و بیست و سه هزار تومان واریز کنید به شماره حسابی که در دایرکتی حاوی  پیام ارسالی شما به مضمون “سلام خوبی؟ شماره حساب مرحمت می فرمایید سایتون مستدام” برایتان ارسال میکنم.

مقالات مرتبط

2 پاسخ به “موشن گرافیک یا گرافیک موشنی”

  1. پیمان جلیلی گفت:

    خیلی عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo

ما یک شرکت خدمات حمل و نقل نزدیک ، متنوع ، در بزرگراه و حمل و نقل هستیم که شرکت های تابعه آن در بخشهای مختلف صنعت از جمله خودرو خرده فروشی لیزینگ کامیون ،تدارکات حمل و نقلو اتومبیل رانی.حرفه ای فعالیت می کنند

ارتباط با ما

تمامی حقوق متعلق به قالب شرکتی ایواکو است
طراحی وب سایت و سئو توسط تیم طراحی قالب تمساح